Regulamin płatności za obiady
- Koszt obiadu dla Ucznia oraz Pracownika Szkoły Podstawowej nr 164 im. bł. Franciszki Siedliskiej, ul. M.B. Wysłouchów 28 ustalany jest na początku każdego roku szkolnego.
- Podstawą korzystania z posiłku w stołówce szkolnej jest wpłacenie określonej kwoty za obiady gotówką lub przelewem w wyznaczonym wcześniej terminie.
- Dane do przelewu:
Szkoła Podstawowa nr 164 im. bł. Franciszki Siedliskiej,
ul. M. B. Wysłouchów 28, 30-611 Kraków
Nr konta: 23 1050 1445 1000 0090 8043 4732
- Tytułem: imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc – cały
- Tytułem: : imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc, dni w których dziecko je obiady
- W przypadku rodzeństwa wpłaty na poszczególne dziecko należy dokonać osobnymi przelewami.
- Przelewu należy dokonać w wyznaczonym wcześniej terminie tak, aby wpłata znalazła się na koncie SP nr 164 w Krakowie maksymalnie do dnia wskazanego w ogłoszeniu dot. płatności za obiady na dany miesiąc. Za termin dokonania wpłaty uważa się dzień wpływu wpłaty na konto szkoły.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za źle opisane przelewy oraz opóźnienia w opłatach co może być równoznaczne z nie wydaniem posiłku dziecku.
- Wpłaty gotówkowe za obiady należy dokonać w wyznaczonym terminie.
- Brak wpłaty w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z obiadów w kolejnym miesiącu.
Rodzic/opiekun prawny, który z ważnych przyczyn nie może w obowiązującym terminie uiścić opłaty za obiady, powinien zwrócić się z taką informacją do Pani referent.
- W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość jednorazowego/nieregularnego korzystania z obiadów pod warunkiem zamówienia obiadu co najmniej 1 dzień wcześniej.
- Obiady wydawane będą tylko po dokonaniu płatności za obiady.
- Odwołanie posiłków należy zgłosić telefonicznie pod nr 12 654-15-03 wew. 142 lub osobiście u Pani referent w dniu poprzedzającym odwoływany dzień lub w tym samym dniu, w szczególnych przypadkach (np. choroba dziecka) najpóźniej do godz. 9.00. Po godzinie 9.00 zgłoszenia nie będą uwzględniane.
- Zwroty za niewykorzystane obiady będą oddane w gotówce lub odliczane w kolejnym miesiącu po uzgodnieniu z Panią Referent. W przypadku niezgłoszonej nieobecności porcja dziecka jest liczona i rodzic będzie zobowiązany do pokrycia kosztów przygotowanych obiadów.
- Tylko na podstawie właściwego zgłoszenia powstaje nadpłata, która może zostać rozliczona. Jeżeli nieobecność nie zostanie zgłoszona w wyznaczonym terminie, odwołanie/należność za posiłek nie będzie zwracana.
- Menu obiadowe na cały miesiąc jest umieszczane na stronie internetowej w zakładce „Szkoła - Obiady”, oraz tablicy ogłoszeń.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2020 roku.